Terug

Eindfactuur en klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: ELEGANT

10/06/2020

Beste, Wij hebben ondertussen al meerdere malen en via verschillende kanalen (contactformulier, mail en facebook) contact proberen opnemen met jullie klantendienst en hebben in de voorbije weken nog geen enkele reactie gekregen. Dat jullie dan inspelen op een “toegankelijke” klantendienst die steeds bereikbaar is stelt ons zeer hard teleur. Jullie zijn niet te bereiken. Wij hebben dan ook enkele vragen bij onze eindfactuur die we eigenlijk al betaald zouden moeten hebben maar dus nog niet gedaan hebben aangezien we geen antwoord krijgen. Wij zijn enkele maanden geleden overgeschakeld naar jullie omdat jullie ons zogezegd een betere formule konden aanbieden en goedkoper zouden zijn. Wij vertrouwden erop en schakelden over naar jullie. Daarbij lag ons maandelijks bedrag lichtelijk hoger en moesten we bovendien sommige maanden extra betalen. Ik vermoed dat jullie wel kunnen checken wat onze betalingen zijn. Nu hebben wij onze eindafrekening gekregen en moeten we nog eens vrij veel geld opleggen terwijl we het gevoel hebben dat ons verbruik thuis niet spectaculair gestegen is. Bij onze vorige leverancier hebben we daar nooit last mee gehad, lag onze maandelijkse betaling iets lager én hebben we nóóit zo’n eindafrekening gekregen. We stellen ons dan ook in vraag vanwaar dit komt en vinden het jammer dat ons vertrouwen op deze manier geschonden is. We vertrouwden immers op een betere en goedkopere formule. Dat daarna onze vragen niet gehoord worden stelt ons immers nog treuriger, zeker als je dan op jullie website leest dat jullie inspelen op jullie klantendienst... Ik hoop dat we dan nu wel antwoord krijgen en er een oplossing kan komen.

Berichten (1)

ELEGANT

Naar: L. V.

01/07/2020

Beste,Jammer genoeg heeft de COVID-19 eveneens bij Elegant impact gehad, dewachttijden lopen zowel per mail als per telefoon op, we doen ons uiterstebest om iedereen zo snel mogelijk verder te helpen.We mochten voor deze aansluitingen een verwacht jaarverbruik ontvangen van3943kWh voor elektriciteit en 21417kWh voor aardgas. In totaal is er voorde periode van 04/11/2019 tot 01/05/2020 een verbruik geweest van 3390kWhvoor elektriciteit en 15700kWh voor aardgas. Op 6 maand tijd is er bijelektriciteit 85% van het voorziene jaarverbruik plaatsgevonden, bijaardgas is dit 73%. Normaal gezien betaald u 12 voorschotfacturen voor een heel jaar (winteren zomerperiode). Hetgeen u in de zomer betaald compenseert dan mee uwmeerverbruik van de winterperiode, waardoor eventuele opleg lager uitkomt. Met vriendelijke groeten,FemkeElegant dossierbeheerder*Elegant*Bautersemstraat 68 A2800 Mechelent. 015/48.11.83:www.elegant.be/------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------*


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform