Terug

eindeloze herstelling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. B.

Naar: Cardoen

30/11/2023

Wij hebben voor onze auto een onderhoudscontract bij Cardoen in Antwerpen. In augustus hoorden wij een abnormaal geluid waarvoor we dus een afspraak wilden inplannen. De eerste mogelijkheid was 15 september. Die dag werd een diagnose gesteld en stukken besteld. De levering van die stukken liet zeer lang op zicht wachten, wij hebben meermaals gebeld voor een stand van zaken maar uiteindelijk konden we pas op 21 november de herstelling laten uitvoeren. Toen ik naar huis reed merkte ik dat het abnormale geluid nog exact hetzelfde was. Bij thuiskomst belde ik dus meteen terug en kreeg ik een afspraak op 30 november, vandaag dus. Ik heb ruim twee uur in de showroom gewacht op nieuws, en toen ik mijn auto weer mocht ophalen, was er ALWEER enkel een diagnose gesteld en moeten er stukken besteld worden. Ik heb dus TWEE UUR gewacht op een diagnose! Ik denk dat er bij het personeel van Cardoen weinig begrip is voor het feit dat hun klanten ook nog andere zaken te doen hebben dan urenlang in een ijskoude showroom zitten wachten op nieuws. De eerstvolgende afspraak die mogelijk is om deze stukken te plaatsen is 15 januari!! Dat is dus 4 maanden na de eerste diagnose! En dan moeten we nog hopen dat het dan inderdaad opgelost is, eerst zien en dan geloven.Het kan toch niet de bedoeling zijn dat er telkens wachttijden zijn van zes weken voor een herstelling, en dat een lopende herstelling niet korter opgevolgd wordt. Wij zijn absoluut niet tevreden over deze service en zullen dus ons onderhoudscontract stopzetten zodra dit kan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform