Terug

Eindeloos contactverzoeken na niet complete levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. H.

Naar: KRUIDVAT

10/07/2023

Beste,Ik had een bestelling gedaan van +85 euro. Deze was niet compleet en er was een artikel omgewisseld. Voetvijl van 15 euro besteld maar washandjes in de plaats gekregen. Ik heb sinds 7/7, eindeloos contact proberen maken met Kruidvat. Ik ben de chat +/- 10 keer herbegonnen, verbinding geraakte altijd kwijt en zodra ik medewerker had om te spreken kregen ze mijn berichten niet toe. Elke keer opnieuw. Via Facebook een bericht gestuurd, hier kreeg ik gewoon reactie dat ze zagen dat ik contact al had gehad (Neen, want contact word elke keer opnieuw verbroken) Telefonisch contact opnemen doe ik ook, bij openingsuur bel ik meteen. Steeds meer dan 30 minuten wachttijd, steeds zonder resultaat. Ondertussen 6x 30 minuten geprobeerd. Ik weet niet op welke andere manier ik nog contact kan opnemen omdat mijn pakket niet compleet was. Ik bestel alles steeds online door de lange werkdagen die ik doe, en nu ben ik nog aan het rondbellen en berichten.Alvast bedankt om dit verder te bekijken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform