Terug

Eindejaarsafrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

S. N.

Naar: TotalEnergies

07/11/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie E232228774. Ik heb nog GEEN Afrekening van 01/08/2023 tot 01/09/2025 vor Elektricitiat gekregen. Ik heb meerdere keren contact opgenomen met jullie service en ze blijven zeggen dat het zo snel mogelijk wordt afgehandeld. Tot op heden heb ik nog geen eindafrekening ontvangen voor Elektriciteit. Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig en uiterlijk binnen de 10 dagen te willen corrigeren? Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform