Terug

Einde lidmaatschap wordt genegeerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. T.

Naar: Bofrost Benelux

03/02/2023

Beste, ik vorig jaar in augustus eenmalig besteld bij Bofrost. Ik heb nadien meermaals telefonisch aangegeven dat ik geen lidmaatschap meer wens, en heb dit tweemaal bevestigd per e-mail. Op 26/11/2022 en 03/01/2023. Jullie antwoordden telkens dat het zou opgelost worden met excuses. Ik word tot op vandaag nog steeds gebeld door jullie contactcenter, soms meermaals per dag. Ik ben dat ontzettend beu, het stoort me enorm dat mijn boodschap niet duidelijk is. Ik wens nooit meer gecontacteerd te worden. Ik heb alvast ook mijn gsm-nummer op de lijst gezet om niet meer gebeld te worden voor reclamedoeleinden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform