Beste,Wij hadden een offerte aangevraagd voor het plaatsen van zonnepanelen.We hadden een contract getekend voor deze te laten plaatsen.Het zou volgens de verkoper in onze kruipkelder geplaats worden we hadden verwittigd dat er vocht was in de kelder maar geen probleem het kon volgens de verkopen.Ze zijn langs geweest voor de opmetingen en alles was goed gekeurd voor het plaatsen in de kelder.Op het moment van de plaatsing heeft de elektrieker vermelddat de batterij die wij besteld hadden niet door kon in de kelder en het mag niet geplaats worden waar er vocht is.Ze laten ons 2 weken wachten zonder antwoord of oplossing eens we bellen en we vragen iemand van de directie kan opeens de verkoper meneer Mommen ons bellen en dat dit onlangs aangepast is dat een batterij niet mag geplaats worden in de kelder.Wij moeten ook een oplossing zelf vinden voor het plaatsen van de batterij en dit moet ik een deel van mijn berging opofferen.Daar gaat ik niet mee akkoord er zijn water leidingen.Meneer Mommen had beloofd om ter plaatsen te komen woensdag 16-03-22 om te zien voor een oplossing dit ging bevestigd worden per mail, nooit gekregen hij belt de dag zelf om langs te komen.Meneer was agressief om dat we niet verder met hun willen werken we vragen het einde contract smijt mijn wild te keer er is glas stuk maar niet van mij deur.Ik vraag om dit verder binnen te bespreken hij weigert en zegt dat mijn contract geannuleerd gaat zijn.Nu vragen ze mij om 30% te betalen voor contract breuk.Zij maken fouten bij de opmetingen en ik moet daarvoor betalen.Ik dank u voor de hulp en informatie.Sylvie Verstraete