Mega. Same Connectivity. Just Cheaper.
Beste meneer Botte,
We contacteren u naar aanleiding van het ontvangen van een klacht via Testaankoop met volgend referentienummer: @@REF_ID@2e91c0936379820779@REF_ID@@.
Indien u, aan de hand van het deze korting, toch klant wenst te blijven kunnen we hier niets anders voor doen dan hiervoor een aanvraag uitsturen om de overstap naar een andere leverancier te annuleren. Het is echter aan deze andere leverancier om onze aanvraag al dan niet te accepteren, indien ze deze zouden accepteren zou het contract verder kunnen lopen, indien ze dit niet doen wordt de inschrijving die daar zou zijn afgerond gewoon verder gezet.
De overstap die we mochten ontvangen werd hier dan ook niet geannuleerd en de contracten werden hier beëindigd op 01/10/2024.
Het is echter niet mogelijk dat u voor dezelfde EAN-codes bij verschillende leveranciers aangesloten zou zijn. U kan steeds navragen bij de netbeheerder bij welke leverancier er momenteel contracten zouden lopen.
Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.
Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.
We wensen je nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Jens
Team Mega
✉ info@mega.be
☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)
Contacteer ons
Ken je ons ambassadeur-systeem ?
Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.
We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.
Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter
Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège
[RG92D3-JPR43]