Terug

einde contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

S. B.

Naar: Mega

17/12/2024

Ik kreeg in een groepsaankoop een voorstel van totalenergies. Ik ben daar op ingegaan. Een paar dagen kreeg ik van mijn huidige leverancier Mega een mail dat ze dit jammer vonden maar als ik toch bij hen bleef kreeg ik 70€ korting. Ik moest gewoon op een link klikken in de mail. Ik had dit gedaan en dacht dat daarmee alles in orde was. Na verschillende mails te hebben gestuurd dat ik nog steeds geen 70€ korting zag staan op mijn factuur was het antwoord dat dit op mijn eindfactuur ging staan. Toen ik mijn eindfactuur ontving bleek de korting er nog niet op te staan. Nog verschillende mails verstuurd maar geen reactie meer. Nu krijg ik al 2 maanden geen voorschotten meer. Nu blijkt dat Mega toch mijn contract heeft afgesloten. Dus in allerijl ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe leverancier aangezien ik al een paar maanden geen voorschot meer ontving. Nu heb ik een contract bij Eneco en plots komt TotalEnergies ook op de proppen dat ze nog geen meterstanden hebben ontvangen. Zonder enige communicatie zit ik plots met 2 contracten bij 2 verschillende leveranciers. Dus zowel van TotalEnergies als bij Mega is er totaal geen communicatie. Bij Eneco verliepalles vlot.

Berichten (1)

Mega

Naar: S. B.

18/12/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Botte, We contacteren u naar aanleiding van het ontvangen van een klacht via Testaankoop met volgend referentienummer: @@REF_ID@2e91c0936379820779@REF_ID@@. Indien u, aan de hand van het deze korting, toch klant wenst te blijven kunnen we hier niets anders voor doen dan hiervoor een aanvraag uitsturen om de overstap naar een andere leverancier te annuleren. Het is echter aan deze andere leverancier om onze aanvraag al dan niet te accepteren, indien ze deze zouden accepteren zou het contract verder kunnen lopen, indien ze dit niet doen wordt de inschrijving die daar zou zijn afgerond gewoon verder gezet. De overstap die we mochten ontvangen werd hier dan ook niet geannuleerd en de contracten werden hier beëindigd op 01/10/2024. Het is echter niet mogelijk dat u voor dezelfde EAN-codes bij verschillende leveranciers aangesloten zou zijn. U kan steeds navragen bij de netbeheerder bij welke leverancier er momenteel contracten zouden lopen. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Jens Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [RG92D3-JPR43]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform