Terug

einde contract na overlijden, overnameformulier en betalingen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. K.

Naar: Luminus

17/01/2022

Beste,op 15/11/2021 overleed mijn schoonmoeder Mevr.Maria Van Eersel, wonende in een serviceflat in Hollandstraat 23 bus 3N, 2060 Antwerpen. Op 06/12/2021 stuurde ik via MyLuminus (de week ervoor was de klantenzone niet bereikbaar wegens werken, nietwaar) een bericht met enkele vragen betreffende de te volgen procedure, en ook betreffende het voorschotfactuur dat toen nog was opgestuurd. Dit factuur is intussen wel betaald via de bankinstelling van Mevr.Van Eersel.Enkele dagen later werd ik gebeld door een medewerker, en in het korte gesprek zei hij dat ik het overnameformulier dat hij per post ging opsturen moest invullen samen met de nieuwe huurder en aan Luminus terug moest bezorgen. Dan werd het gesprek abrupt afgebroken, ik had geen kans meer om nog verdere vragen te stellen. Ik wilde terugbellen naar hetzelfde nummer dat mij had gebeld, maar ik kreeg enkel een automatisch antwoord dat een medewerker mij zou bellen. Dat is tot op heden niet gebeurd.Op 22/12/2021 hebben wij de sleutels van het appartement afgegeven, en werd samen met de administratieve medewerker van het Zorgbedrijf Antwerpen het overnameformulier digitaal ingevuld. Op 04/01/2022 wilde ik dit formulier via dit e-mailadres: overname@luminus.be (zoals vermeld in de brief) verzenden, maar kreeg dit automatisch antwoord: Vragen of verzoeken naar dit e-mailadres kunnen we momenteel helaas niet behandelen. Ik probeerde dan via het contactformulier het overnameformulier te sturen, maar dat lukte op dat moment niet.Op 05/01/2022 is het me dan wel gelukt via MyLuminus het overnameformulier in een contactformulier te versturen. Ik heb ook telkens gevraagd wat we moeten doen met het voorschotfactuur met nummer 3286554888, dat intussen was opgestuurd. Maar ik heb tot op dit moment nog geen reactie gekregen op mijn bericht. Telefonisch geraak ik niet binnen, ik heb deze middag 40 minuten gewacht op een chatgesprek, en ben nu teneinde raad.Dus nu zou ik willen vragen om een bevestiging van ontvangst van het overnameforrmulier, en hoe het verder gaat met de eindafrekening.

Berichten (1)

Luminus

Naar: P. K.

19/01/2022

Beste mevrouw KloseNaar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u vandaag, 19 januari 2022 een antwoord via e-mail.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform