Terug

Einde abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

L. G.

Naar: Verisure

04/03/2025

Korte beschrijving van uw probleem Verisure abonnement opzeggen Telefonisch niet gelukt (nr buiten gebruik?), op de website of in de app nergens een mogelijkheid om op te zeggen. Heb sinds 8 feb meerdere mails gestuurd, incl mijn telefoonnr en wanneer ik te bereiken ben. Enige reactie was een automatische mail bevestiging en mijn vrouw heeft een sms en een brief gekregen dat ze hun geld niet hebben gehad (want automatische afschrijving stopgezet). Ook in die brief geen telefoonr of andere mogelijkheid om te contacteren. Verisure heeft al paar tikken op de vingers gehad van Nederlandse consumentenorganisaties vanwege hetzelfde probleem. Gezien de onbereikbaarheid beschouwen wij het contract als beeindigd (maar een reactie zou wel netjes zijn dacht ik zo) Gegroet, Leon


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform