Beste,Ik bestelde gisteren een treinticket, heen- en terugreis, van Oostende naar Antwerpen centraal. Ik bestelde mijn ticket om 16.45 aan de kiosk in het station. De trein vertrok om 17:10 in Oostende. De trein was om te beginnen veel te klein voor het aantal passagiers dus we zaten allemaal opeen gepropt in deze overvolle trein.Alles verliep vrij vlot tot we aankwamen in station Sint-Niklaas. Daar kregen we te horen dat er vertraging was en we niet konden vertrekken. Meer informatie werd ons eerst niet gegeven, na enige tijd werd ons meegedeeld dat dit door spoorlopers kwam en we even moesten wachten. Een 20-tal minuten later konden we gelukkig terug vertrekken. Nadien kwamen we aan een gesloten sein te staan en stonden we opnieuw stil waardoor de vertraging enkel maar opliep.Eindelijk konden we opnieuw vertrekken en kort nadien kregen we via de intercom te horen dat de trein niet ging verder rijden tot eindbestemming maar ging stoppen in Antwerpen Berchem.Dit tot grote frustratie van mij, mijn medereiziger en de hele wagon. Geen alternatief werd echt meegeven, er werd niets voorzien voor ons aanzienlijk ongemak en het was duidelijk dat wij, de betalende reiziger, maar ons plan moesten trekken.Ik stapte dan maar uit in Berchem en heb daar dan nog een extra tram moeten nemen om toch maar op mijn bestemming te geraken.Ik vertrok meer dan op tijd in Oostende, nam de trein omdat ik rustig en comfortabel wilde reizen maar dit was alles behalve. Doordat de trein zonder pardon werd afgelast ben ik meer dan uur te laat toegekomen op mijn afspraak terwijl ik anders een half uurtje te vroeg ging zijn!Je betaalt 43,60 (!!) voor een treinrit heen en terug en je hebt enkel maar miserie. Wat een leuke avond moest worden werd een opeenstapeling van frustraties en plannen die grotendeels in het water vielen.Ik vind dit heel erg spijtig want de dag van vandaag is met de trein reizen duidelijk alles behalve goedkoop en kan er blijkbaar niet meer gerekend worden dat je op je bestemming geraakt.Hierdoor betaalde ik niet enkel het ticket voor de trein die 43,60 euro was maar nog eens een extra tramticket van 2,50 euro.Voor mijn heel erg groot ongemak, veroorzaakt door de ontoereikende dienstverlening, vind ik het maar logisch en fair dat mij een compensatie voorzien word. Ik zou als compensatie toch graag mijn treinticket en mijn tramticket terugbetaald zien want dit was alles behalve ok.Alvast heel erg bedankt.