Terug

Eindafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

Z. V.

Naar: Engie

16/07/2025

Beste , Ik heb een eindafrekening gekregen in juni van €450,80 . Ik heb via my engie app alles uitgekrekend hoeveel ik per maand aan elektriciteit en gas opgedaan heb samen komt dit op een totaal van € 1234,28 van de periode van juli 2024 tot mei 2025 en ik heb aan voorschotten in totaal €1200 betaalt dus zou ik eigenlijk op mijn eindafrekening maar €34,28 moeten betalen . Maar ik heb een factuur van €450,80 gekregen . Ik heb al meerder keren contact proberen op te nemen zonder succes vandaar mijn klacht

Berichten (1)

Engie

Naar: Z. V.

17/07/2025

Beste mevrouw, Beste heer, Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd. Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht. Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze website www.engie.be of via uw online klantenzone. Met vriendelijke groeten Chère Madame, Cher Monsieur, Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée. Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d’améliorer la qualité de notre service. Nous mettons tout en œuvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible. Nous vous informons qu’il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client. Sincères salutations, Complaints Handling Team Bu Benelux Boulevard Simón Bolívar 36 1000 Bruxelles Belgium www.engie.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform