Terug

Eindafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: Eneco

24/05/2024

Beste, Voorschotfactuur komt totaal niet overeen met werkelijke kosten. Altijd voorgestelde voorschot betaald en in februari had ik nog teveel betaald. In Mei moet ik 527 euro bijbetalen. Krijg geen duidelijk overzicht per maand over kosten en heffingen. Dit is misleiding en dat is strafbaar.Ruben

Berichten (1)

Eneco

Naar: R. B.

29/05/2024

Beste Ruben,We hebben je klacht goed ontvangen via testaankoop.In bijlage een detail van je jaar- en slotafrekening waarbij je al de aangerekende kosten kan terugvinden. Daarnaast ook in bijlage een detail van je verbruik sinds 20-9-2021 tot heden. Ik dien hierbij vast te stellen je verbruik een stuk hoger ligt in de periode van 4-10-2023 tot 17-5-2024 ten opzichte van het jaar ervoor (23-9-2022 tot 4-10-2023).Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verder!Ik wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomCustomer Relations Exception Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform