Terug

eindafrekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: ELEGANT

25/09/2023

beste,mijn man en ik zijn al reeds enkele jaren klant bij Elegant, nog nooit problemen gehad met onze eindafrekening.Nu sinds vorig jaar februari hebben wij een digitale meter en sinds maart/april zonnepanelen. Wij wachten al sinds begin mei op onze eindafrekening, die we nog steeds niet hebben ontvangen.We hebben al meerdere malen contact opgenomen met de klantendienst maar daar komen ze telkens met de smoes dat er problemen zijn met het doorgeven van de digitale meters wat ons zeer raar lijkt want bij het zelfstandig doorgeven van de meterstanden hadden wij 2 weken na datum onze eindafrekening. Ik wil er ook nog even bij melden dat dit enkel voor elektriciteit geldt want voor de gas hebben we wel onze eindafrekening ontvangen.

Berichten (1)

ELEGANT

Naar: M. V.

25/09/2023

Beste,Wij hebben uw mail goed ontvangen omtrent de jaarlijkse afrekening voorelektriciteit voor het klantennummer K2184159-10.Zoals wij de klant hebben laten weten op 31/08/2023 is het momenteel nogniet mogelijk om de jaarlijkse afrekening voor elektriciteit op te maken.Onze achter liggende dienst is hier mee bezig om deze zo spoedig mogelijkop te maken. Echter staan er enkele foutmelding actief door hetomschakelen van analoge meter naar digitale meter.Wij doen het nodige om dit spoedig op te lossen.Hopend u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben, ik wens u nog een fijnedag.Met vriendelijke groeten,VirginieUw Elegant-dossierbeheerder *Elegant*Kleine Nieuwedijkstraat 53/22800 Mechelen------------------- Oorspronkelijk bericht -------------------*éééé


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform