Terug

Eindafrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. W.

Naar: Engie

13/06/2023

In het jaar 2022 is er bij engie blijkbaar een schatting gedaan van mijn energie en gasverbruik zonder dat ik daarvoor ben gecontacteerd (dit is mij vandaag de 13/06/2023 verteld door fluvius) hierdoor heb ik echter vandaag een eindafrekening gekregen van iets meer dan €4000 die moet betaald worden binnen de twee weken. Dit kan toch niet zomaar dat er gewoon een schatting word gemaakt, waardoor ik nu als alleenstaande vader zo een bedrag moet ophoesten en daardoor in de problemen kom.

Berichten (2)

Engie

Naar: J. W.

14/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

J. W.

Naar: Engie

25/06/2023

Goeiemiddag, Tot op heden heb ik nog altijd geen enkel antwoord gekregen van jullie. Wanneer zal er contact worden opgenomen met mij omtrent een oplossing hiervoor? Of zal ik moeten kijken om verder te handelen via dit platform?M.v.g.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform