Terug

Eindafrekening van maart 2023 niet verkregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Luminus

29/11/2023

Eindafrekening van maart 2023 van elektriciteit nog altijd niet verkregen probleem is bij fluvius die de meterstanden niet doorgeeft aan luminusVerschillende keren telefonisch contact gehad met beide partijen alsook klachtformulieren ingediend tot op heden nog geen oplossing

Berichten (2)

K. V.

Naar: Luminus

18/12/2023

Gelieve dringend een antwoord te bezorgen op mijn klacht van 29/11/23.

Luminus

Naar: K. V.

27/12/2023

BesteIk heb uw mail goed ontvangen.U meldt mij dat u geen eindafrekening heeft ontvangen van uw energieleverancier.Na een controle stel ik vast dat uw beide EAN-codes niet geblokkeerd worden aan de zijde van Fluvius.s:www.fluvius.be/nl/factuur-en-tarieven/vertraging-energiefactuurIk merk op dat onze dienst Marktwerking naar uw energieleverancier op 30.11.2023 een mail (InternalDGOIssues) gestuurd heeft met verwijzing naar een marktbericht. In dit marktbericht (transactie ID: 3903ac7d-ac50-424c-9af6-8a195972fc46) van 19.07.2023 zitten alle gegevens vervat om een afrekening op te maken.Voor de zekerheid heb ik meer informatie opgevraagd bij onze dienst Toegangsregister om na te gaan of er op een ander niveau een blokkade zit.Ik begrijp dat dit niet het gewenste antwoord is waarop u hoopt.Ik blijf uw dossier opvolgen en van zodra ik meer informatie ontvang, zal ik u hiervan op de hoogte stellen.Met vriendelijke groeten,Kris VermeerschKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform