BesteIk heb uw mail goed ontvangen.U meldt mij dat u geen eindafrekening heeft ontvangen van uw energieleverancier.Na een controle stel ik vast dat uw beide EAN-codes niet geblokkeerd worden aan de zijde van Fluvius.s:www.fluvius.be/nl/factuur-en-tarieven/vertraging-energiefactuurIk merk op dat onze dienst Marktwerking naar uw energieleverancier op 30.11.2023 een mail (InternalDGOIssues) gestuurd heeft met verwijzing naar een marktbericht. In dit marktbericht (transactie ID: 3903ac7d-ac50-424c-9af6-8a195972fc46) van 19.07.2023 zitten alle gegevens vervat om een afrekening op te maken.Voor de zekerheid heb ik meer informatie opgevraagd bij onze dienst Toegangsregister om na te gaan of er op een ander niveau een blokkade zit.Ik begrijp dat dit niet het gewenste antwoord is waarop u hoopt.Ik blijf uw dossier opvolgen en van zodra ik meer informatie ontvang, zal ik u hiervan op de hoogte stellen.Met vriendelijke groeten,Kris VermeerschKlachtencommissieBrusselsesteenweg 1999090 Mellewww.fluvius.be s:www.fluvius.be/disclaimer