Beste,Rond half mei komen ze bij ons thuis de gasmeter veranderen naar een digitale meter. Een maand later krijgen wij van Luminus een eindafrekening van 9000€!! Na telefonisch contact met Luminus vertelde ze mij dat het ligt aan mijn huidig contract. Dit is namelijk veel te duur zeggen ze. Ik vertelde hen dat ik al jaren hetzelfde contract heb en er nooit geen problemen mee heb gehad. Uw contract wordt steeds stilzwijgend verlengd ook al is dit een slecht contract zegde ze mij. Ik heb haar toen vertelt dat zij als leverancier toch steeds de goedkoopste prijs moeten aanbieden aan de klant of toch op zijn minst de klant hiervan op de hoogte te stellen. Ze meldde mij dat ze het contract nu onmiddellijk kon aanpassen naar ipv 0,33€ naar 0,079€/kWh. Sorry maar nu kan dit ineens veranderd worden nadat we een factuur hebben gekregen van 9000€. Ik heb tevens aan Luminus laten weten dat ik niet in de mogelijkheid ben om dit bedrag te betalen. Ons verbruik is ook niet gestegen tegen de vorige jaren. Toen betaalde ik op jaarbasis 2100€. Nu betaal ik ineens 10000€!!!! Dit is echt een schande en onmenselijk! Dit zijn gangster praktijken! Hiermee duwen ze mensen in de armoede! Ik ben radeloos hoe ik deze factuur moet betalen!! Ik heb een gezin met twee kinderen. Wij werken beide fulltime! Mijn vrouw doet zelfs een flexijob bij om een beetje te kunnen overhouden. En dan dit! Ppppffff helemaal in de put. ??????