Terug

Eindafrekening nog steeds niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. M.

Naar: Eneco

06/12/2023

Beste, Op 24 september 2023 heb ik mijn contract stopgezet verhuis. Zie CASE-12310102Op 3 oktober 2023 heeft Eneco bevestigd dat het contract is stopgezet.Tot op heden is de eindafrekening nog niet ontvangen.Door de zachte winter en het besparen op verwarming verwacht ik dat Eneco mij een bedrag moet terug storten. Omdat ik al in de eerste week van september verhuis ben heb ik de laatste voorschot factuur niet meer betaald. Hiervoor kreeg ik wel prompt €20 dossierkosten aangerekend.Ik heb met Eneco via hun chatdienst gecommuniceerd en op 07 november 2023 heeft Eneco gemeld dat de slotfactuur er zo snel mogelijk aankomt.Ik vraag om nu eindelijk de slotfactuur te sturen en eis €20 schadevergoeding

Berichten (2)

Eneco

Naar: R. M.

14/12/2023

Beste,Bedankt voor je vraag in verband met je slotafrekening. Op dit moment kunnen we nog geen definitief antwoord voorzien maar je dossier is in behandeling. Ik blijf dit persoonlijk opvolgen en van zodra ik meer nieuws heb breng ik je verder op de hoogte.In tussentijd heb ik wel reeds de kost van 20Eur van 9-11-2023 geannuleerd. Dit tegoed zal zo spoedig mogelijk worden teruggestort.Alvast een fijne dag gewenstMet vriendelijke groeten,TomCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.

Eneco

Naar: R. M.

18/12/2023

Beste Roger,In navolging van mijn e-mail van 14-12-2023 bevestig ik jou dat we je slotafrekening hebben opgemaakt. Om dit technisch mogelijk te maken hebben we je laatste afrekening moeten annuleren en is deze periode mee gefactureerd in je nieuwe afrekeningen. In bijlage een kopie van je afrekeningen samen met het annulatiedocument en een rekeningoverzicht.Naar aanleiding van deze aanpassing heb je op heden een openstaand saldo van 33,09Eur. Alvast bedankt om dit te betalen op IBAN BE50 0018 1567 6918 en BIC GEBABEBB met vermelding van de referentie +++005/0210/62631+++.Indien je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je me altijd contacteren. Ik help je graag verderIk wens je nog een prettige dag toe!Met vriendelijke groeten,TomCustomer RelationsException Complaint HandlingBattelsesteenweg 455/I 2800 Mechelen eneco.beKlimaatneutraal in 2035. We doen het nu. Dit e-mailbericht is bestemd voor de geadresseerde(n) en kan vertrouwelijk zijn. Als dit bericht niet voor u bestemd is, wordt u vriendelijk verzocht dit aan de afzender te melden en het bericht te verwijderen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform