Terug

Eindafrekening nog steeds niet gekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Engie

08/06/2023

Beste,Ik wacht al meer dan 2 maanden op mijn eindafrekening voor de gas en elektriciteit. Na meermaals met jullie bellen werd ik van het kastje naar de muur gestuurd.De 2 laatste telefoontjes gingen over dat ze niet konden zien wanneer de afrekening ging plaats vinden en ze konden de dienst niet bereiken die daarvoor instaat. M.a.w ik kan nog lang wachten …..Het volgende voorschot stond wel al terug klaar om te betalen…. Ik wil nu zo snel mogelijk dat ik mijn eindafrekening krijg! Zonder dat ik er nog voor moet bellen. Jullie zijn ook zo moeilijk te bereiken, en als je eens binnen geraakt bij jullie moet je eerst 6 min verschillende optie keuzes doorlopen om eindelijk in de wacht te komen staan bij de juiste dienst die uiteindelijk alleen maar kan zeggen, meer geduld hebben …..

Berichten (1)

Engie

Naar: A. C.

19/06/2023

Beste,Om aan uw aanvraag gevolg te kunnen geven is het noodzakelijk dat we u bijkomende informatie vragen.Is het mogelijk ons het klantnummer van het betrokken leveringscontract of EAN mee te delen?Met vriendelijke groeten,Complaints Handeling TeamBU Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform