Terug

Eindafrekening nog steeds niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. M.

Naar: Engie

05/01/2023

Beste,wij hebben nog steeds geen eindafrekening ontvangen, hoewel we deze in november hadden verwacht. Telefoontjes en chats met de klantendienst leveren niets op. We zouden graag zo spoedig mogelijk de afrekening ontvangen, door de installatie van zonnepanelen verwachten we geld terug te krijgen.Vriendelijke groeten

Berichten (3)

Engie

Naar: V. M.

06/01/2023

Beste mevrouw Martin,Test Aankoop bezorgde ons uw klacht op 5 januari 2022.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.We informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groeten,Complaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.be ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: V. M.

23/01/2023

Beste mevrouw MartinAansluitend op uw contactname met de Consumentenorganisatie Test Aankoop wensen wij u op de hoogte te brengen dat wij alle ontbrekende facturen hebben opgemaakt voor de 3 betrokken klantnummers:2208344531:Verbruik afgerekend van 21.12.2021 - 10.08.2022 (173,95 euro)Verbruik afgerekend van 11.08.2022 - 31.12.2022 (543,98 euro)2208291181:Verbruik afgerekend van 21.12.2021 - 10.08.2022 (111,96 euro) Verbruik afgerekend van 11.08.2022 - 31.12.2022 (61,09 euro)2208344539Verbruik afgerekend van 11.08.2022 19.09.2022 (42,27 euro)Verbruik afgerekend van 20.09.10.2022 - 31.12.2022 (330,16 euro)Deze facturen worden u eersaags toegestuurd.Wij hopen u hiermee van dienst te zijn.Met vriendelijke groetenENGIE Klantendienst(Onze referentie: BIL/ 2208344531 /GHL118)ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: V. M.

24/01/2023

Beste heer, Beste mevrouw,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze website www.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: donderdag 5 januari 2023 19:59À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Eindafrekening nog steeds niet ontvangen - (CPTBE01690842-35)Klacht - Eindafrekening nog steeds niet ontvangen - (CPTBE01690842-35) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform