Terug

Eindafrekening elektriciteit laat zich al wachten van maart 2023.bij bellen geen hulp of leggen neer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Engie

12/10/2023

Krijg de afrekening van elektriciteit maar niet door fout van hun.Kregen afrekening van de gas en voor elektriciteit moesten we wachten intussen 8 maand verder en na vele telefoons en klachten blijven we aan het lijntje gehouden.men legt zelfs neer bij opbellen. Eerst was het fluvius hun schuld...dan was het onze code die geblokkeerd was...en nu of beter al al die tijd krijgen we we zijn er mee bezig!!!! We bezitten zonnepanelen en moesten terug krijgen zien geen cent maar moeten wel blijven betalen.willen veranderen van leverancier maar willen eerst ons geld zien.ze zetten ons vast!!! Nog nooit zo een .... firma geweten...engie trekt op niets!! Veel beloven maar kunnen niets...of toch wel zich eruit ....

Berichten (3)

Engie

Naar: N. V.

13/10/2023

Beste mevrouw, Beste heer,Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd.Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.We stellen alles in het werk omzo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze websitewww.engie.be of via uw online klantenzone.Met vriendelijke groetenChère Madame, Cher Monsieur,Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée.Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d'améliorer la qualité de notre service.Nous mettons tout en Å“uvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible.Nous vous informons qu'il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre sitewww.engie.be ou via votre espace client.Sincères salutations,Complaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this documente klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 12 octobre 2023 19:24À: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.comObjet: Klacht - Eindafrekening elektriciteit laat zich al wachten van maart 2023.bij bellen geen hulp of leggen neer - (CPTBE01895459-79)Klacht - Eindafrekening elektriciteit laat zich al wachten van maart 2023.'Šbij bellen geen hulp of leggen neer - (CPTBE01895459-79) ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/ ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

N. V.

Naar: Engie

13/10/2023

Ik wacht al 8 maand op die snelle oplossing!!Jullie houden ons aan het lijntje. Gisteren 6x opgebeld.Of ik geraak niet binnen na 18 min of er word gewoon afgesloten. Altijd de uitleg we zijn er mee bezig of van alles is al in orde?????Jullie weten niet met wat jullie bezig zijn.Teveel verschillende mensen aan 1 dossier.

Engie

Naar: N. V.

23/10/2023

Geachte,Als gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze websitewww.engie.be, via uw klantenzone of via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBu Beneluxboulevard Simón Bolívar 341000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform