Mega. Same Connectivity. Just Cheaper.
Beste meneer Verdickt,
We hebben jouw klacht via Testaankoop met referentie @@REF_ID@de484fd0ca63991808@REF_ID@@ goed ontvangen.
In bijlage vind je jouw afrekening. Er stond blijkbaar een blokkering op de facturatie van de afrekeningen, waarvoor ik geen goede reden kon terugvinden. Mogelijks werd dit er per vergissing op gezet, waarvoor mijn excuses. Ik heb de blokkering verwijderd en jouw afrekening opgemaakt, die je dus in bijlage kan terugvinden.
Mijn excuses voor de vertraging omtrent het ontvangen van jouw afrekening.
Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.
Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.
We wensen je nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Joris
Team Mega
✉ info@mega.be
☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)
Contacteer ons
Ken je ons ambassadeur-systeem ?
Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.
Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.
We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.
Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter
Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège
[N6RR0K-WRM05]