Terug

Eindafrekening blijft uit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

K. V.

Naar: Mega

20/11/2024

Beste, begin november heb ik Mega gemaild met de vraag om zo spoedig mogelijk de eindafrekening te krijgen. Fluvius heeft immers de meterstanden eind augustus/begin september doorgegeven en bijgevolg moet de eindafrekening binnen de 60 dagen volgen. Die wettelijke termijn is intussen verstreken. Bij Engie (voor gas) had ik de eindafrekening reeds in de derde week van september ontvangen. Op 6 november kreeg ik van de klantendienst van Mega het volgende antwoord: "We hebben de meterstanden inderdaad ontvangen, ik heb zonet een aanvraag gedaan bij de boekhouding om de afrekeningsfactuur voor u op te maken. U zal deze dus zo snel mogelijk van ons ontvangen." We zijn echter twee weken verder en ik heb nog steeds geen eindafrekening mogen ontvangen. Aangezien de wettelijke termijn ruim overschreden is, had ik graag deze eindafrekening eerstdaags gekregen. Alvast bedankt!

Berichten (1)

Mega

Naar: K. V.

25/11/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Verdickt, We hebben jouw klacht via Testaankoop met referentie @@REF_ID@de484fd0ca63991808@REF_ID@@ goed ontvangen. In bijlage vind je jouw afrekening. Er stond blijkbaar een blokkering op de facturatie van de afrekeningen, waarvoor ik geen goede reden kon terugvinden. Mogelijks werd dit er per vergissing op gezet, waarvoor mijn excuses. Ik heb de blokkering verwijderd en jouw afrekening opgemaakt, die je dus in bijlage kan terugvinden. Mijn excuses voor de vertraging omtrent het ontvangen van jouw afrekening. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Joris Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [N6RR0K-WRM05]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform