Terug

Eindafrekening #31687686

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. P.

Naar: Luminus

12/07/2023

Beste,Ik ben niet akkoord met de eindafrekening van Luminus. Ik geef maandelijks mijn meterstanden door in hun myLuminuszone om geen verrassingen te krijgen op de eindafrekening. Vervolgens pas ik steeds mijn voorschot aan. Op mijn eindafrekening staat ineens het te betalen bedrag van €997,46.Blijkbaar is mijn tarief vorig jaar vanaf 13/11 verhoogd naar 0,78€/kWh zonder mijn akkoord. Ik zou daar 2 maanden op voorhand van op de hoogte zijn gebracht via mail, maar ik heb echter niets ontvangen. Vervolgens gaat dat nieuwe tarief blijkbaar automatisch ten voege. Na contact met de klantendienst krijg ik ineens een voorstel dat ik binnen 21 dagen zou kunnen verlagen van 83,55c€/kWh naar 23,64c€/kWh en dan nog €90 korting zou krijgen per laadpunt.Ik vind deze werking beneden alle peil. Mijn voorstel was om de eindafrekening herberekend te zien aan mijn tarief van voor 13/11/2022.Alvast bedankt om dit te bekijken,Stef Picard


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform