Terug

Eigenlijk toegangsticket niet ontvangen, enkel code voor discovery ticket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. A.

Naar: WALIBI

12/08/2022

Beste, ik bestelde en betaalde via de website van Walibi Belgium Wavre een ticket >1m twv 45euro maar kreeg tot op heden enkel een code voor een discoveryticket waarmee ik aan halve prijs de trein kan nemen. Van het eigenlijke toegangsticket geen spoor. Ik heb al verschillende keren het contactformulier ingevuld maar krijg dan telkens dezelfde mail vd nmbs webshop toegestuurd, zonder het toegangsticket voor Walibi. Vermits we gratis met de trein reizen heb ik die reductie ook niet nodig. Er blijkt geen andere mogelijkheid te zijn om een medewerker van Walibi te bereiken en uit te leggen wat er ontbreekt. Het contactformulier laat geen ruimte om de vraag te specificeren en via mail, telefoon, messenger,... word ik steeds doorverwezen naar dat formulier. Daarom probeer ik via Test Aankoop om tot een correcte afhandeling te komen

Berichten (1)

WALIBI

Naar: K. A.

12/08/2022

Beste,We danken u voor uw interesse in Walibi Belgium.Zoals voorgesteld tijdens ons telefoongesprek hebben we uw tickets opnieuw gestuurd naar het volgende emailadres pascal.gilson1@gmail.comWij kijken er naar uit u te verwelkkomen !Met vriendelijke groeten,The Walibi Belgium TeamWalibi BelgiumBoulevard de l'Europe 100BE - 1300 WavreTel:+32 (0) 10421500www.walibi.bewww.aqualibi.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform