Terug

eenzijdige verandering van leveringsadress

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. B.

Naar: ZALANDO

02/01/2024

Beste,Ik bestelde goederen (11001110962300) en wilde het laten leveren aan een pakjesautomaat, maar uw systeem veranderde dat auotmatisch naar mijn thuisadres. Daar ben ik niet veel en er wordt veel gestolen dus ik wil dat absoluut niet. Ik probeerde dat terug te veranderen maar het systeem van uw site laat dat niet toe en de klantendienst weigerde alle hulp. Er is ook geen verzekerde levering zo (zonder handtekening of ander leveringsbewijs).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform