bij deze wens ik klacht neer te leggen tegen medexel.Zonder enige waarschuwing of reden werd onze hospitalisatieverzekering blijkbaar EENZIJDIG beëindigd op 31 december 2022.Ik kwam dit te weten omdat ik in juli aanmeldde aan mijn dashbord teneinde te zien waar de factuur voor 2023 bleef.Ik heb dan getracht telefonisch in verbinding te treden, wat me na meer dan DRIE uur uiteindelijk gelukt is en dit enkel omdat ik de lijn liet openliggen waar ik dan nog geconfronteerd werd met een enerverende boodschap die zonder pauze constant herhaalde.Er werd beloofd dat dit zou nagekeken worden.Tot op heden heb ik nog steeds geen hospitalisatieverzekering, ondanks de verschillende e-mails en berichten die ik via het contactformulier stuurde.Deze worden blijkbaar gewoon genegeerd.Het is heel simpel: binnen MedExel is er blijkbaar een fout gemaakt, maar een die verstrekkende gevolgen voor mij en mijn echtgenote kan hebben.Ik eis dan ook dat de hospitalisatieverzekering onder bovenstaande klantnummers ONMIDDELLIJK terug geactiveerd wordt.het klantnummer van mijn echtgenote is 009110156540186. Ook haar hospitalisatieverzekering werd zonder reden en zonder waarschuwing beëindigd.