Al geruime tijd verloopt mijn betalingsverkeer met Telenet via domiciliëring. Onlangs berichtte u me over een betalingsachterstal. Ik stelde echter bij het bekijken van mijn aanrekening via Doccle vast dat aan de betaling mijn factuur van januari 2024 nog niet was voldaan. Uit het bijgevoegde document van mijn bankinstelling bleek nochthans op het eerste gezicht geen onregelmatigheden. De domiciliëring was immers uitgevoerd voor januari 2024. Echter, na controle van mijn bankrekening, stelde ik vast dat het bedrag zoals door u gesteld, niet geïncasseerd is. Opvallend is dat ik geen betalingsherinnering heb ontvangen, wat mijn aandacht trok. Na contact met uw dienst bleek dat er een probleem was met de domiciliëring. Dit zou volgens bijgevoegd document moeten zijn opgelost. Ik vind de gevraagde administratieve kosten dan ook niet redelijk. Vandaag heb ik de achterstallige facturen betaald, zoals ik altijd trouw doe (zie betalingsbewijzen).Op 15/02 ontving ik een telefonische oproep van een van uw medewerkers die nogal onbeschoft overkwam.Ik heb u onlangs al per e-mail geïnformeerd over een mogelijk probleem met de domiciliëring van de bank. Vandaag merk ik tot mijn verbazing dat u zonder verdere waarschuwing mijn Telenet hebt geblokkeerd.Ondanks de betaling van mijn facturen (onder voorbehoud van de administratieve kosten die ik schriftelijk betwiste), gaat u over tot het blokkeren van een trouwe klant. Als deze eenzijdige beëindiging van onze overeenkomst mij nu of in de nabije toekomst benadeelt, zie ik mij genoodzaakt mijn rechten te laten gelden, onder voorbehoud van alle recht. Ik hoop dat u dit probleem zo snel mogelijk oplost zonder onderbreking van mijn geleverde diensten.Zie bijgevoegde doc. bankinstelling Argenta.Met beleefde groetJohan Schandevyl