Beste, celside insurance (merknaam van SFAM, Fnac Verzekeringen) kwam begin deze maand (3 april) met de melding dat hun verzekering voortaan 69,99€/maand zou kosten en nieuwe onderdelen zou betreffen waarin ik geen interesse heb. De nieuwe naam is “Buy Back Advance”. De mail maakt vermelding dat er de mogelijkheid is om te “résilier votre contrat dans le délai de trente (30) jours à compter de la notification de l’évolution de votre offre et de ces conditions tarifaires.” Dit zou kunnen “ par courrier ou par simple appel téléphonique”. Op 12 april stuur ik een mail om aan dit contract (en eventuele andere want ik volg hen niet meer - dus maak expliciet melding van ALLE contracten) een einde te maken (in het Nederlands - om compleet te zijn) aangezien dit via hun telefonische service onbegonnen werk is (uit ervaring en een collega deelde me vandaag dezelfde ervaring).Op 20 april blijk ik plots ook ingeschreven op het “pack essentiel”. Dit zou me 15,99€/week kosten voor alweer een heleboel diensten waar ik niet op zit te wachten.Op 19 april werd mijn rekening via domicilie gedebiteerd voor 69,99(buy-back) en 8,99 (services complementaires). Op 20/4 voor nogmaals 69,99 op SFAM.Ik ontdek hierna dat ook op 11/4 er 8,99€ en op 3/4 15,99€ van mijn rekening is gegaan. Ik ga nog verder in de tijd en ontdek meer onregelmatigheden, maar mijn primaire focus is nu op de periode na hun eerste mail ter verandering van het contract.Ik heb de domiciliering inmiddels geblokkeerd.Bedankt voor uw tussenkomst (ik ken nog gedupeerden maar geen idee of die bij Test Aankoop zijn)