Terug

Eenzijdige aanpassing contract zonder communicatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. R.

Naar: Luminus

01/03/2023

Beste, Luminus heeft zonder ons te informeren een aanpassingen gemaakt aan ons vaste energie contract (gas en elektriciteit) naar een flexibel contract. Het vaste contract (Comfy+) werd afgesloten op 08/12/2017 en was een contract van onbepaalde duur. Luminus verwijst voor de verandering naar een voorstel tot vernieuwing dat we zouden ontvangen moeten hebben op 06/10/2022 maar wat we niet hebben ontvangen. Omdat we hierop geen herroeping hebben gegeven, heeft Luminus het tarief naar hun voorstel laten ingaan op 08/12/2022. Wanneer we aangeven dat we ons originele vaste contract wensen te behouden, geeft het bedrijf aan dat dit niet mogelijk is en suggereert het dat we kunnen overstappen naar een ander (minder aantrekkelijk) tarief. Graag wensen we ons originele vaste contract van onbepaalde duur te behouden.Alle advies hierin is geapprecieerd.MvgRaf Roelands

Berichten (1)

R. R.

Naar: Luminus

20/03/2023

Beste,Wanneer mag ik een antwoord verwachten op mijn bericht van 01 Maart? Bedankt MvgRaf Roelands


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform