Terug

eenzijdig wijzigen verzekering huur wagen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. W.

Naar: Sixt Belgium

23/05/2024

Tijdens de online bestelling werd er door mij gekozen voor de verzekering met 0 euro eigen risico. Er is geen verdere keuze voor een verzekering mogelijk. In deze keuze is volgens de website inbegrepen:Bescherming -All-inclusive *** geen eigen risicoSchade- en diefstaldekkingRuiten- en bandendekkingInterieurdekkingPersonen ongevallendekkingBescherming bij pech onderweg Groot is mijn verbazing wanneer ik de wagen wil ophalen dat mij gemeld wordt dat deze verzekering er niet in zit en dat ik hiervoor meer dan €100 moet bijbetalen. Dat ik laat zien dat dit wel inbegrepen is (ook op de site van sixt Portugal) wordt niet aangenomen. Ik weiger dit te betalen en heb mij tot het nummer gericht dat vermeld wordt bij de reservering. Daar wordt mij doodleuk gemeld dat ik mij moet richten tot het kantoor van sixt in Portugal.Ik heb dit nummer gebeld waarbij tweemaal de verbinding tijdens het gesprek werd onderbroken. Bij de derde poging moest ik maar een mail sturen met een printscreen van de website.Als antwoord op de mail werd mij gemeld dat de verzekering niet inbegrepen is. Het was nochtans onmogelijk om nog extra verzekeringen te selecteren. Heel dit gedoe heeft mij een dag van mijn vakantie gekost waarvoor ik een vergoeding van sixt verwacht. De praktijk die hier gebruikt wordt is pure fraude.

Berichten (2)

Sixt Belgium

Naar: R. W.

24/05/2024

Beste klant,We hebben uw verzoek 01858268 tot onze spijt nog niet volledig kunnen oplossen. Ons verzoek: geef ons nog wat meer tijd.Zodra wij alles voor u hebben opgehelderd, krijgt u van ons zo snel mogelijk een antwoord.Wist u dat u veel informatie over uw boeking ook online kunt vinden op www.sixt.nl of in onze app? Wilt u bijvoorbeeld uw reservering wijzigen/annuleren of informatie over het station opvragen?Log in en u vindt alles over uw boeking!Met vriendelijke groeten,SixtSixt BV, Statutaire zetel: AmsterdamKvK Amsterdam 33 29 64 12Directie Luis Ra¶verDeutsche Bank NV, Amsterdam, rek.nr. 265421527IBAN: NL41DEUT0265421527 BIC: DEUTNL2A V.A.T.: NL806277300B01Sixt BV, Postbus 253, 2130 NG HoofddorpSixt BV, Kruisweg 791, 2132 NG Hoofddorp

Sixt Belgium

Naar: R. W.

18/06/2024

Geachte Rony,Bedankt voor uw bericht, Onze oprechte excuses voor de verlate reactie op uw email. Helaas is door een technische fout uw email niet door de juiste afdeling ontvangen.Portugal heeft zijn eigen klantendienst, waardoor wij helaas u hiernaar moeten refereren voor uw klacht.U kan de klantendienst bereiken via customer.service@sixt.pt , of via +351 255 788 199. Ze zijn hierop bereikbaar tussen Maandag en Vrijda van 09:00 tot 17:00.Met vriendelijke groet,Kimberley O.Customer Service Operationstel.: +31 23 5698656email: service@sixt.nlSixt BV, Statutaire zetel: AmsterdamKvK Amsterdam 33 29 64 12Directie Luis RöverDeutsche Bank NV, Amsterdam, rek.nr. 265421527IBAN: NL41DEUT0265421527 BIC: DEUTNL2A V.A.T.: NL806277300B01Sixt BV, Postbus 253, 2130 NG HoofddorpSixt BV, Kruisweg 791, 2132 NG Hoofddorp--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform