Terug

Eenmalige kosten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: Proximus

08/02/2022

Beste Ik ben reeds 5 maanden klant bij Proximus. Ik was overgestapt van een andere provider omdat ik dacht dat dit goedkoper uit zou komen als student. Ik heb mij nog nooit zo blauw betaald aan een gsm abonnement als bij Proximus. De voorbije 2 maand hebben mij al boven de €160 gekost. mijn factuur van de voorbije maand is nu ook toegekomen en ik zal weer een “eenmalige kost” mogen betalen zoals al op mijn vorige factuur verscheen. Dat was toen €30 & deze maand mag ik een “eenmalige kost” van €40 betalen. Dat wil dus zeggen dat die eenmalige kosten duurder zijn dan de prijs van de abonnement, en ze zijn puur onbenullig. Dit is pure afzetterij. Ik koos voor een van de “epic” abonnementen die ze aanbieden, maar er is helemaal niets epic aan Proximus. Slechte service en je betaalt je blauw aan gezever.Met vriendelijke groeten,

Berichten (2)

Proximus

Naar: E. D.

09/02/2022

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192984745242]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: E. D.

11/02/2022

Dag mevrouw , Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-02-08-23.59.19.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192984832022]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192984832022]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform