Terug

eenduidige eindafrekening Luminus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: Luminus

11/04/2024

Ik slaag er maar niet in om 1 eenduidige en transparante eindafrekening te krijgen van Luminus nadat ik na vijf maanden ben overstapt. Het rekent facturen, herinneringen, tussentijdse afrekeningen, maandelijkse voorschotten, slotafrekeningen, etc. Daaruit blijkt dat ik op 5 maanden, ook al heb ik zonnepanelen, haast meer moet betalen dan op 12 maanden. De voorschotten op de overzichten komen niet overeen met de voorschotten die ik heb betaald. Er wordt in wezen balletje-balletje gespeeld waarbij je het bos door de bomen niet meer kan zien. Dat lijkt wel een bewuste strategie. Bovendien wordt er zelfs geschermd met een zogenaamde onterechte terugbetaling… in 2022. In tussentijd was ik klant bij Engie. Kan dat zo maar? Als dat foutief was waarom is daar dan nooit over gecommuniceerd? En wat als ik nooit meer was teruggekeerd? Dan had ik dat niet moeten betalen?

Berichten (1)

Luminus

Naar: S. D.

11/04/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.beQuality Prioritywww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform