Terug

Een waardeloze reactie van de klantenservice Beste Gerco, Onlangs had je contact opgenomen me

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: AH - Albert Heijn

30/03/2023

Beste Gerco,Onlangs had je contact opgenomen met de klantenservice omtrent de prijs van de komkommer tussen Nederland en België.Wij hebben de melding doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling, echter kunnen wij niet in details ingaan waarom dit zo het geval is. Wij snappen de frustratie en de vraag wel en hopen dat dit verschil in de toekomst minder zal worden.Hopende je hier voor nu genoeg mee te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Jan-WillemAlbert Heijn klantenserviceToch nog vragen? We helpen je graag verder op ah.nl/klantenserviceWij gebruiken je antwoorden uitsluitend om de dienstverlening van onze organisatie te verbeteren. Bezoek ons op www.ah.nl ref:_00D0Y1Kh5s._50007VqYUB:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform