Beste Nzal, bedankt voor jouw bericht. Ik heb zojuist telefonisch contact geprobeerd op te nemen, maar helaas kreeg ik geen gehoor. Ik lees dat je in een vervelende situatie zit omtrent een boeking die wellicht perongeluk door jullie is geboekt, graag help ik jullie verder. Tijdens het boekingsproces van Sunweb zal er tot meerdere malen toe op de "boek en betaal" knop geklikt moeten worden om de boekings definitief te maken. De boeking is definitief ongeacht of er wel geen geen betaling is voldaan, dit is terug te vinden in de voorwaarden (s:www.sunweb.nl/vakantie/algemene-voorwaarden). Het is niet mogelijk om de annuleringskosten van jullie factuur te wijzigen en/of kwijt te schelden. Sunweb biedt de mogelijk om de annuleringskosten in termijnen te betalen. Indien jullie de annuleringskosten in termijnen willen betalen, horen wij het graag van jullie. Met vriendelijke groet, Shaquille Download hier de Sunweb app! Op Vr, 29 Mrt om 9:16 PM , Klachtenbox schreef: