Terug

Een vakantie geboekt dat ik niet heb gereserveerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: Sunweb

29/03/2024

Hallo, Ik heb een paar weken geleden Sunweb gebruikt toen ik de vakanties aan het vergelijken was. Ik heb niets betaald nog gereseveerd met hen aangezien ik een goedkopere vakantie heb gevonden via Booking.com. Ik heb gewoon gekeken hoeveel het mij zou kosten voor alles (de extra services zoals taxi,verzekering etc.) zodat ik de totale prijs kond hebben. Ik kijk vandaag in mijn spams en zie dat ik annuleringskosten krijg voor een vakantie dat ik nooit heb geboekt. Ik dacht eerst dat de mail fraude was en ik ben niet zeker of het echt een mail van Sunweb is. Ik heb al een vakantie gereserveerd en kan me niet veroorloven om deze kosten te betalen. Ik snap niet wat ik mis heb gedaan, ik was enkel de prijzen aan het vergelijken, ik ben er zeker van dat ik niets heb gereserveerd. Ik hoop dat we een oplossing kan vinden. Ik hoop een oplossing te kunnen vinden. Hartelijk dank.

Berichten (2)

Sunweb

Naar: N. M.

03/04/2024

Beste Nzal, bedankt voor jouw bericht. Ik heb zojuist telefonisch contact geprobeerd op te nemen, maar helaas kreeg ik geen gehoor. Ik lees dat je in een vervelende situatie zit omtrent een boeking die wellicht perongeluk door jullie is geboekt, graag help ik jullie verder. Tijdens het boekingsproces van Sunweb zal er tot meerdere malen toe op de "boek en betaal" knop geklikt moeten worden om de boekings definitief te maken. De boeking is definitief ongeacht of er wel geen geen betaling is voldaan, dit is terug te vinden in de voorwaarden (s:www.sunweb.nl/vakantie/algemene-voorwaarden). Het is niet mogelijk om de annuleringskosten van jullie factuur te wijzigen en/of kwijt te schelden. Sunweb biedt de mogelijk om de annuleringskosten in termijnen te betalen. Indien jullie de annuleringskosten in termijnen willen betalen, horen wij het graag van jullie. Met vriendelijke groet, Shaquille Download  hier  de Sunweb app! Op Vr, 29 Mrt om 9:16 PM , Klachtenbox schreef:

N. M.

Naar: Sunweb

03/04/2024

Hallo, Ik heb geen oproep van jullie gekregen. Op de annuleringsfactuur is mijn naam niet correct noch mijn adres, ik woon immers niet in Belgie. Kan iedereen met mijn naam en email adres via een klik mij een factuur van over 1500 euro opleggen?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform