Terug

Een niet tevreden klant, probleem raakt niet opgelost

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. E.

Naar: Telenet

11/09/2023

Beste, Op 11.07.2023 stapte mijn ouders, mensen op leeftijd, binnen het bedrijf Telenet over naar een ander abonnement. Sinds de start van het nieuwe abonnement One for one werkt de terugkijk-functie op hun tv niet meer. Na reeds 3x te hebben gebeld naar de klantendienst van Telenet krijgen we telkens weer het zelfde antwoord er doet zich een algemene storing voor Vandaag, 11.09.2023, hebben we het abonnement laten verhogen en stelde we weer de vraag wanneer het eindelijk zal worden opgelost maar wederom kregen we hetzelfde antwoord algemene storing ter compensatie kan men u 1 maand gratis Streamz aanbieden maar het probleem oplossen lukt niet. Mensen op leeftijd hebben niet meteen iets aan Streamz maar wensen gewoon dat HET probleem wordt opgelost. Jammer, zeer jammer dat een bedrijf als Telenet dit niet kan oplossen maar u gerust stelt met de melding U bent niet de enige met het probleem, veel mensen bellen ons maar ik kan u geen compensatie aanbieden buiten Steamz Hier moet toch iets aan kunnen worden gedaan, dit is alles behalve klantvriendelijkheid of zelfs niet professioneel. Hopend op een snelle oplossingVriendelijke groeten, Nancy Eylenbosch


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform