Beste, ik heb 02/07 een bestelling geplaatst en deze pakje nooit ontvangen, volgens zalando zei de postbode dat het is afgeleverd , toen ik vroeg bij wie een man of vrouw enz. zei de postbode volgens zalando dat hij die in de gang heeft achtergelaten. ik heb meermaals contact opgenomen, waarvan ik elke keer alles opnieuw moet vertellen, er is intern een onderzoek opgestart waarvan ik steeds geen update heb ontvangen, mijn factuur is vervallen nog geen pakket en geen update. dit had ik laatst ontvangen: Goedendag X,Dank je wel dat je contact hebt opgenomen met Zalando!Vervelend om te horen dat jij je pakket niet hebt ontvangen!We hebben elkaar zojuist gesproken en zijn intern een onderzoek opgestart. Ik stuur je dossier naar onze handmatige betalingsafdeling, het kan zijn dat dit eerder is gebeurd. Helaas, hebben wij tot op heden nog geen antwoordt ontvangen i.v.m de drukte bij de afdeling.We vragen je geduldig te wachten aangezien elke keer als een collega in de dossiers kijkt en je dossier opent, komt je dossier weer onderaan in de wachtlijst te staan bij de afdeling. Ik zou je dossier de komende dagen in de gaten houden, als ik meer weet contacteer ik je gelijk! Ook zou ik je vrijdag een e-mail sturen met een update en/of de terugbetaling is doorgekomen. Onze excuses voor de lange wachttijd.Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.Ik wens je een fijne dag en ik hoop dat ons contact, je een beetje gerust heeft gesteld.Met vriendelijke groeten,Kim WegerinkNOG STEEDS GEEN UPDATE ne deze mail. en vrijdag is ook voorbij. ik wil dit opgelost hebben dit heeft te lang geduurdmvg