Beste, Ik kocht tickets voor een retour vlucht voor 2 personen van BRU (Zaventem)naar CUN (Cancun, Mexico), met een tussenstop In FRA (Frankfurt). De vluchten zouden door Lufthansa en Discover (een dochter van de Lufthansa groep) uitgevoerd worden. Alles leek in orde, vermits we de e-tickets kregen en dus kon ik dezelfde avond het hotel boeken. De volgende morgen kreeg ik bericht dat de reservatie van de stoelen tussen FRA (Frankfurt) en CUN (Cancun) failed waren. Men rade mij aan Lufthansa te contacteren voor de betreffende vluchten. Ik beschouw dat als geen reservatie meer en gelet op de reservatie van het hotel boek ik bij Lufthansa nieuwe vluchten. Ik mail naar Cheaptickets dat ik hun vluchten als geannuleerd beschouw ten gevolge van de fout in hun systeem. Nu willen ze alleen de stoelnummer terugbetalen op de vlucht naar en van CUN (4 x 83€)en niet de prijs van de 4 tickets (3071€). De annulatieverzekering komt hier niet voor tussen en Lufthansa verwijst mij terug naar Cheaptickets.