Terug

Een fout in hun reservatiesysteem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: CheapTickets.be

05/12/2023

Beste, Ik kocht tickets voor een retour vlucht voor 2 personen van BRU (Zaventem)naar CUN (Cancun, Mexico), met een tussenstop In FRA (Frankfurt). De vluchten zouden door Lufthansa en Discover (een dochter van de Lufthansa groep) uitgevoerd worden. Alles leek in orde, vermits we de e-tickets kregen en dus kon ik dezelfde avond het hotel boeken. De volgende morgen kreeg ik bericht dat de reservatie van de stoelen tussen FRA (Frankfurt) en CUN (Cancun) failed waren. Men rade mij aan Lufthansa te contacteren voor de betreffende vluchten. Ik beschouw dat als geen reservatie meer en gelet op de reservatie van het hotel boek ik bij Lufthansa nieuwe vluchten. Ik mail naar Cheaptickets dat ik hun vluchten als geannuleerd beschouw ten gevolge van de fout in hun systeem. Nu willen ze alleen de stoelnummer terugbetalen op de vlucht naar en van CUN (4 x 83€)en niet de prijs van de 4 tickets (3071€). De annulatieverzekering komt hier niet voor tussen en Lufthansa verwijst mij terug naar Cheaptickets.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform