Terug

Een dag te veel betaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: EUROPCAR

22/11/2023

BesteIk heb een auto geboekt bij Europcar voor 3 dagen zoals beschreven op de factuur, maar de frontdesk heeft bij het ophalen van de auto een dag te veel aangerekend. Ik zou dus nog een refund moeten krijgen van €40.02 voor de niet gebruikte dag.

Berichten (5)

EUROPCAR

Naar: L. V.

22/11/2023

Bedankt om onze klantendienst te contacteren. Uw aanvraag werd geregistreerd onder referentie 18247504. Wees ervan overtuigd dat wij ons best doen om uw vraag zo snel als mogelijk te behandelen. Een copie van uw factuur kan u bekomen via www.europcar.be, selecteer "print een factuur" op het HELP gedeelte van de homepagina. Indien u informeert naar uw huurwaarborg, gelieve te noteren dat dit tot 10 werkdagen kan duren vooraleer het bedrag beschikbaar is op uw bankrekening. Vriendelijke groeten,-------------------------------------------------------------------------------------------------------Chère Cliente, Cher Client, Merci d'avoir contacté notre Service Relation Client. Votre demande porte la référence 18247504. Soyez assurés que nous restons mobilisés pour vous répondre dans les meilleurs délais. Pour obtenir un duplicata de facture, vous pouvez vous rendre sur notre site internet www.europcar.be, rubrique Imprimer Votre Facture. Si votre demande concerne votre pré-autorisation, nous vous informons que son montant est généralement disponible sur votre compte bancaire dans un délai de dix jours ouvrés. Cordialement, Europcar - Service Relation Client-------------------------------------------------------------------------------------------------------Thank you for contacting our Customer Services department. Your request has been registered under reference 18247504. Please rest assured that we will do our best to handle your request as soon as possible. You can obtain a copy of your invoice via www.europcar.be, select 'print an invoice' on the HELP section of the homepage. If you are enquiring about your rental deposit, please note this may take up to ten working days for the funds to be available on your account.Best Regardsse.Thread_IdEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B - 1930 ZaventemBELGIUMOffice: +32 709 71 15customer.servicesbelgium@europcar.comref:!00D580L9nB.!5001i01Gah8l:refSave trees. Print only when necessary.ref:!00D580L9nB.!5001i01Gah8l:ref--------------------------------------------------------------22/11/2023--To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com. --To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.

EUROPCAR

Naar: L. V.

28/11/2023

Geachte Laura Vannerem,Wij ontvingen uw vraag ivm de terugbetaling.Kan u ons aub uw bankgegevens bezorgen, zodat we de terugbetaling correct kunnen laten uitvoeren?IBAN nummerBIC CodeRekeninghouder naamvoornaamIndien u meer informatie nodig hebt, mag u ons steeds contacteren.Met vriendelijke groeten,HyuliyaEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B-1930 ZAVENTEMBELGIUMOffice: +32 2 7097115customer.servicesbelgium@europcar.comSave trees. Print only when necessary.ref:!00D580L9nB.!5001i01Gah8l:ref-------------------- --To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.

L. V.

Naar: EUROPCAR

28/11/2023

BesteGelieve hieronder mijn gegevens te raadplegen. Alvast bedankt. Rekeninghouder: LAURA VANNEREMIBAN: BE66 0018 5886 3843BIC: GEBABEBBMvg Laura Vannerem

EUROPCAR

Naar: L. V.

28/11/2023

Bedankt om onze klantendienst te contacteren. Uw aanvraag werd geregistreerd onder referentie 18304084. Wees ervan overtuigd dat wij ons best doen om uw vraag zo snel als mogelijk te behandelen. Een copie van uw factuur kan u bekomen via www.europcar.be, selecteer "print een factuur" op het HELP gedeelte van de homepagina. Indien u informeert naar uw huurwaarborg, gelieve te noteren dat dit tot 10 werkdagen kan duren vooraleer het bedrag beschikbaar is op uw bankrekening. Vriendelijke groeten,-------------------------------------------------------------------------------------------------------Chère Cliente, Cher Client, Merci d'avoir contacté notre Service Relation Client. Votre demande porte la référence 18304084. Soyez assurés que nous restons mobilisés pour vous répondre dans les meilleurs délais. Pour obtenir un duplicata de facture, vous pouvez vous rendre sur notre site internet www.europcar.be, rubrique Imprimer Votre Facture. Si votre demande concerne votre pré-autorisation, nous vous informons que son montant est généralement disponible sur votre compte bancaire dans un délai de dix jours ouvrés. Cordialement, Europcar - Service Relation Client-------------------------------------------------------------------------------------------------------Thank you for contacting our Customer Services department. Your request has been registered under reference 18304084. Please rest assured that we will do our best to handle your request as soon as possible. You can obtain a copy of your invoice via www.europcar.be, select 'print an invoice' on the HELP section of the homepage. If you are enquiring about your rental deposit, please note this may take up to ten working days for the funds to be available on your account.Best Regardsse.Thread_IdEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B - 1930 ZaventemBELGIUMOffice: +32 709 71 15customer.servicesbelgium@europcar.comref:!00D580L9nB.!5001i01HYYie:refSave trees. Print only when necessary.ref:!00D580L9nB.!5001i01HYYie:ref--------------------------------------------------------------28/11/2023--To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com. --To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.

EUROPCAR

Naar: L. V.

01/12/2023

Geachte Laura Vannerem,Wij ontvingen uw vraag ivm de extra kosten op uw factuur..Wij contacteerden de Station manager van LISBON AIRPORT IKC *RY* die ons bevestigde dat alles volgens de procedures is verlopen.Uw heeft een voorafbetaling gedaan voor 4 dagen op res. 1167322862 , conform onze algemene huurvoorwaarden is er geen terugstorting mogelijk als de klant zijn wagen eerder inlevert .Wij bevestigen u dat we elke klacht/ vraag ten gronde bekijken, en zullen gebruiken om onze service naar u toe te verbeteren.Een goede service verlenen is onze topprioriteit.Indien u meer informatie nodig hebt, mag u ons steeds contacteren.Met vriendelijke groeten,HyuliyaEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B-1930 ZAVENTEMBELGIUMOffice: +32 2 7097115customer.servicesbelgium@europcar.comSave trees. Print only when necessary.ref:!00D580L9nB.!5001i01HYYie:refHyuliyaEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B-1930 ZAVENTEMBELGIUMOffice: +32 2 7097115customer.servicesbelgium@europcar.comSave trees. Print only when necessary.ref:!00D580L9nB.!5001i01HYYie:ref--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform