Terug

Een contract ontvangen van luminus op mijn naam en ondertekend ( niet myn handtekening)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. F.

Naar: Luminus

20/06/2023

Beste,Op 20 juni 2023 kreeg ik via mail een bevestiging dat er een overstap is geregistreerd naar Luminus. Een contract dat is ondertekend niet door mezelf aangezien ik geen aanvraag voor een overstap heb ingediend nog een aanvraag offerte. Vorige jaar in 2022 werd er in een winkelcentrum een offerte aangemaakt die we uiteindelijk niet hebben getekend omdat we besloten hebben toch by onze huidige leverancier te blijven. Vandaag krijg ik een mail dat ons contract zal ingaan in juli 2023. Een contract die ik niet heb getekend. De handtekening op het contract is niet van mij. Dit is misbruik maken van gegevens van mensen en fraude ,indien dit niet zo snel mogelijk recht gezet gaat worden dien ik een klacht in.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform