Terug

Een bestelde boxspring maar enkel een matras ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: EMMA Matelas

19/12/2023

Beste, Ik bestelde al bijna twee maanden geleden een volledige boxspring via Emma Matras. Een boxspring met alles erop en eraan. Er werd mij verzekerd dat deze binnen de week geleverd zou worden. Dit gebeurde maar enkel de matras. De volledige boxspring is spoorloos en ik kan geen contact krijgen met het bedrijf zelf. Ik deed dit op alle mogelijke manieren: via mail, telefonisch, via social media. Enkel met een robot die me steeds hetzelfde antwoord stuurt. Aangezien er druk op zit door een verhuis wens ik het bedrag terug te krijgen van de boxspring die niet geleverd werd. Want dit gaat over een grote som geld. Schandalig wat een klantenservice Emma Matras levert.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform