Terug

eDreams terugbetaling geannuleerde vlucht

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. T.

Naar: eDreams

08/07/2020

Beste, op 12 december 2019 heb ik een retourvlucht geboekt via eDreams voor mij en mijn man. De vlucht was voorzien op 24 april 2020 van Brussel naar Alicante via TUI fly TB 1111 (referentie luchtvaartmaatschappij 100484146). De terugvlucht was voorzien op 2 mei 2020 van Alicanti naar Brussel via Transavia Airlines HV 9004 (referentieluchtvaartmaatschappij J571RY) Het eDreams-reserveringsnummer is 4867539022. Door de corona uitbraak waren onze vluchten geannuleerd. wij hebben meermaals contact proberen te zoeken met eDreams, maar helaas lukt het niet. Het telefoonnummer bestaat niet meer, mails blijven onbeantwoord. Wij zouden het liefst ons geld terug zien en in het slechtste geval (of op zijn minst) een voucher.Alvast bedanktVriendelijke groeten,Kathy Tysmans


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform