Terug

Edreams Prime

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: eDreams

07/01/2024

Beste, In december 2023 boekte ik een vlucht via de website Edreams. Doordat deze een Third party is wist Ryanair my te vertellen dat zij eigenlijk geen recht hebben mij deze tickets te verkopen. De vlucht werd volgens Edreams dan ook gecanceld. Ik boekte zelf nieuwe tickets op de Ryanair site zelf. Wel kreeg ik mijn geld terug van Edreams. Nu op 1 januari 2024 zag ik plots een bedrag van 64,99 euro van mijn rekening verdwijnen. Ik belde de klantendienst van Edreams op om mij te laten informeren. Het bleek zo te zijn dat bij elke vlucht die men boekt op Edreams je een 30 dagen gratis trail krijgt van hun prime account. Dit wordt nergens doorheen de weg van het boeken vermeld. Na de dertig dagen werd het bedrag gewoon van mijn rekening gehaald. Ik heb geen recht om mijn geld terug te krijgen, omdat ik te laat was met opzeggen van een abonnement die ik nooit ben aangegaan. Dit prime-account heb ik nu voor 1 jaar, kan ik dus pas afzeggen op 1 januari 2025. Volgens mij is dit niet correct dat men dit nergens tijdens het proces van boeken vermeld.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform