Terug

eDreams Prime opzeggen na verplichte inschrijving

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

E. L.

Naar: eDreams

02/04/2025

Op 23/3/25 boekte ik via eDreams een binnenlandse vlucht op Kaapverdië. Ik had geen andere keuze dan ook eDreams Prime erbij te nemen, anders kon ik niet verder. Ik kon dit wel altijd opzeggen na een proefperiode van 1 week, maar dit bleek complexer te zijn dan verwacht. Bovendien was ik onderweg en beschikte ik niet over internet. Intussen werd op 30/3/25 reeds een bedrag van 89,99 euro op mijn kredietkaart gereserveerd vanwege eDreams. Blijkbaar zijn al vele mensen van deze praktijken het slachtoffer geworden. Is er iets dat ik kan doen om mijn geld terug te krijgen? Alvast bij voorbaat dank!

Bemiddeling door Testaankoop 18 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform