Terug

EDreams heeft ons opgelicht !

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: eDreams

05/12/2022

Beste,Ik had in augustus 2022 voor een vriend vliegtickets besteld via EDreams, maar de vlucht in Parijs ging niet door.Wij hebben totnutoe geen euro teruggekregen !Ongeveer 800 euro ben ikzelf kwijt, ook mede door een soort abonnement dat ze ons hadden aangerekend, ten onrechte.Ik trachtte EDreams meermaals te contacteren, doch zonder enig resultaat.Ook WORLDLINE kan niets doen blijkbaar.Kunt u iets doen a.u.b. ?Ik wil gewoon mijn zuurverdiende centen terug.Alvast bedankt.Met vriendelijke groeten.

Berichten (2)

L. V.

Naar: eDreams

22/12/2022

ANSWER US PLEASE.

L. V.

Naar: eDreams

22/12/2022

I will go to my lawyer you fucking bastards !Why you took my money ???


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform