Terug

Edenred klantendienst

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. A.

Naar: Edenred Belgium

29/01/2023

BesteIk krijg van mijn nieuwe werkgever maaltijdcheques van Edenred. Ik heb Edenred via email gecontacteerd om hen te zeggen dat mijn vorige kaart al jaren vervallen was, en dat ik ondertussen ook mijn naam heb gewijzigd en dat die aangepast moest worden in het systeem van Edenred.Uit het eerste contact met hen kon ik opmaken dat er geen enkel probleem was, en dat ze mijn kaart hadden opgestuurd. Echter bleek dat de kaart die ik had gekregen, nog op mijn oude naam staat. Ik heb Edenred hier opnieuw voor gecontacteerd en aangegeven dat dit niet klopt. Ik ben 100% zeker dat mijn werkgever en het interimkantoor de correcte naam hebben doorgegeven. Edenred gaf aan dat de wijziging in hun systeem niet was gebeurd en dat ik zelf moest betalen voor een nieuwe kaart. Hierop vroeg ik hen om zelf hun fout recht te zetten, en me een nieuwe kaart op te sturen zonder mij te laten opdraaien voor de kosten hiervan.Ik heb meerdere e-mails gestuurd maar kreeg telkens hetzelfde passieve antwoord: vraag een nieuwe kaart aan. Meermaals vroeg ik hen om verduidelijking, om een rechtzetting van hun fout of gewoon om een uitleg waarom ik zelf moet opdraaien voor die kosten, nooit kreeg ik een deftig antwoord. Uiteindelijk heb ik Edenred aangesproken via twitter. Daar vroegen ze om mijn persoonlijke gegevens, die ik heb gegeven, maar sindsdien staan mijn berichten op ongelezen.Door hun passieve reacties en gebrek aan moeite om de fout recht te zetten of om mij extra uitleg te verschaffen, heb ik besloten om bij jullie klacht in te dienen.

Berichten (2)

Edenred Belgium

Naar: L. A.

29/01/2023

Hallo,Bedankt, we hebben uw vraag goed ontvangen (1748745).We doen er alles aan om ze binnen twee werkdagen te beantwoorden. Misschien kunnen deze artikelen u helpen? Laat ons zeker weten of dat zo is, door op het knopje te drukken!Heeft een van deze artikelen uw vraag beantwoord?----------------------------------------------Ik wilde mijn aankoop met een andere cheque betalen, maar uiteindelijk werden mijn consumptiecheques gebruikt.s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzQ4NzQ1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjU1NDUwOTY2MzUwNSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDIxMjYyMTY4OSwxMTAwMTU3MTEzNDczN10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc2MDA5MzN9.p735aBwgjyZog-mkJ2lDbOUem63FqsjQQNC_wtDmjhgJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/4405563271697?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzQ4NzQ1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjU1NDUwOTY2MzUwNSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDIxMjYyMTY4OSwxMTAwMTU3MTEzNDczN10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc2MDA5MzN9.p735aBwgjyZog-mkJ2lDbOUem63FqsjQQNC_wtDmjhg----------------------------------------------Hoe mijn pincode deblokkeren?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/212621689?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzQ4NzQ1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjU1NDUwOTY2MzUwNSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDIxMjYyMTY4OSwxMTAwMTU3MTEzNDczN10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc2MDA5MzN9.p735aBwgjyZog-mkJ2lDbOUem63FqsjQQNC_wtDmjhgJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/212621689?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzQ4NzQ1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjU1NDUwOTY2MzUwNSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDIxMjYyMTY4OSwxMTAwMTU3MTEzNDczN10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc2MDA5MzN9.p735aBwgjyZog-mkJ2lDbOUem63FqsjQQNC_wtDmjhg----------------------------------------------Kan ik mijn vervallen cheques opnieuw activeren?s:edenred-be.zendesk.com/requests/automatic-answers/ticket/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzQ4NzQ1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjU1NDUwOTY2MzUwNSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDIxMjYyMTY4OSwxMTAwMTU3MTEzNDczN10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc2MDA5MzN9.p735aBwgjyZog-mkJ2lDbOUem63FqsjQQNC_wtDmjhgJa, mijn aanvraag sluitens:user.edenred.be/requests/automatic-answers/ticket/solve/article/11001571134737?auth_token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJhY2NvdW50X2lkIjoxMTk5MjA4LCJ1c2VyX2lkIjoxMDUzNzI1NzE2NSwidGlja2V0X2lkIjoxNzQ4NzQ1LCJkZWZsZWN0aW9uX2lkIjoxMjU1NDUwOTY2MzUwNSwiYXJ0aWNsZXMiOls0NDA1NTYzMjcxNjk3LDIxMjYyMTY4OSwxMTAwMTU3MTEzNDczN10sInRva2VuIjpudWxsLCJleHAiOjE2Nzc2MDA5MzN9.p735aBwgjyZog-mkJ2lDbOUem63FqsjQQNC_wtDmjhg----------------------------------------------Met vriendelijke groeten,Het Edenred Support-teamCet e-mail provient de ERBE - carduser.

Edenred Belgium

Naar: L. A.

30/01/2023

Hallo,We hopen dat we uw vraag naar behoren beantwoord hebben (ref.: 1748745) en beschouwen uw vraag daarmee als afgesloten.Hebt u toch nog een opmerking? Beantwoord dan simpelweg deze e-mail.Met vriendelijke groeten,Het Edenred-supportteam----------------------------------------------Katrien LANCKMAN, 30 jan. 2023 18:35 CETBeste,Een follow-up ticket met nr. 1708396 werd aangemaakt om uw vraag verder te behandelen.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Edenred - Support TeamEen andere vraag? Aarzel dan niet om ons Help Center te bezoeken.Une autre question ? N'hésitez pas à consulter notre centre d'aide----------------------------------------------Klachtenbox, 29 jan. 2023 17:15 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[K25633-88MEY] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van ERBE - carduser.[K25633-88MEY]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform