BesteIk krijg van mijn nieuwe werkgever maaltijdcheques van Edenred. Ik heb Edenred via email gecontacteerd om hen te zeggen dat mijn vorige kaart al jaren vervallen was, en dat ik ondertussen ook mijn naam heb gewijzigd en dat die aangepast moest worden in het systeem van Edenred.Uit het eerste contact met hen kon ik opmaken dat er geen enkel probleem was, en dat ze mijn kaart hadden opgestuurd. Echter bleek dat de kaart die ik had gekregen, nog op mijn oude naam staat. Ik heb Edenred hier opnieuw voor gecontacteerd en aangegeven dat dit niet klopt. Ik ben 100% zeker dat mijn werkgever en het interimkantoor de correcte naam hebben doorgegeven. Edenred gaf aan dat de wijziging in hun systeem niet was gebeurd en dat ik zelf moest betalen voor een nieuwe kaart. Hierop vroeg ik hen om zelf hun fout recht te zetten, en me een nieuwe kaart op te sturen zonder mij te laten opdraaien voor de kosten hiervan.Ik heb meerdere e-mails gestuurd maar kreeg telkens hetzelfde passieve antwoord: vraag een nieuwe kaart aan. Meermaals vroeg ik hen om verduidelijking, om een rechtzetting van hun fout of gewoon om een uitleg waarom ik zelf moet opdraaien voor die kosten, nooit kreeg ik een deftig antwoord. Uiteindelijk heb ik Edenred aangesproken via twitter. Daar vroegen ze om mijn persoonlijke gegevens, die ik heb gegeven, maar sindsdien staan mijn berichten op ongelezen.Door hun passieve reacties en gebrek aan moeite om de fout recht te zetten of om mij extra uitleg te verschaffen, heb ik besloten om bij jullie klacht in te dienen.