Terug

Ecovacs robotstofzuiger heeft tapijt beschadigd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: Cool blue

25/02/2024

Dear, Yesterday and today I used my new robot vacuum cleaner Deebot x2 omni for the first time. I'm a big fan of the mopping function and the suction on hard floors. I am also enthusiastic about the automatic cleaning of the mop and emptying of the dust. However, I also have a very serious complaint. I have two medium pile carpets made of wool and silk and the vacuum cleaner robot has damaged my carpet in several places. The robot often hangs around and vacuums in the same place and it maneuvers a lot on the carpet, causing holes in my carpet and even pulling loose the fabrics of my carpet. Photos see attachment. My carpets are only 2 years old, they were very expensive and they are very valuable in my interior. I hope you can provide a solution to how the deebot x2 is destroying my carpet and how to repair my carpet. Kind regards, Liesbeth Wouters

Berichten (4)

Cool blue

Naar: L. W.

30/01/2024

---------------------------------------------------------------Subject---------------------------------------------------------------Klacht - Ecovacs robotstofzuiger heeft tapijt beschadigd - (CPTBE01959435-35)Discussion Thread---------------------------------------------------------------Response By Email (Arno) (30/01/2024 16:19) Beste Testaankoop,Dank voor uw bericht.Wij zijn inmiddels al in communicatie met uw client. Wij trachten dit met haar op een juiste manier op te lossen op korte termijn.Customer By CSS Email () (26/01/2024 15:31) Question Reference 240127-000431 Date Created: 26/01/2024 15:31 Date Last Updated: 30/01/2024 16:19 Status: Solved[---002:006549:44381---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden/test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Question Reference 240127-000431 Date Created: 26/01/2024 15:31 Date Last Updated: 30/01/2024 16:19 Status: Solved[---002:006549:44381---]

L. W.

Naar: Cool blue

25/02/2024

Beste,Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen op mijn klacht.Vriendelijke groeten,Liesbeth Wouters

L. W.

Naar: Cool blue

13/03/2024

Beste,Ik heb nog steeds geen antwoord ontvangen. Ik begrijp hieruit dat ik genoodzaakt ben om een advocaat in te schakelen.Vriendelijke groeten,Liesbeth Wouters

Cool blue

Naar: L. W.

15/03/2024

---------------------------------------------------------------Subject---------------------------------------------------------------Klacht - Ecovacs robotstofzuiger heeft tapijt beschadigd - (CPTBE01959435-35)Discussion Thread---------------------------------------------------------------Response By Email (Arno) (15/03/2024 12:30) Beste Testaankoop,Wij hebben uw client op 30-01-2024 voor het laatst een vraag gezonden maar daarop geen antwoord ontvangen.De vraag was:Dank hiervoor. Vanuit het escalatieteam is verzocht om bij u na te gaan wat de onderhoudsvoorschriften zijn van het tapijt. Is het mogelijk dat u deze nog kunt vinden en door kunt zetten? Mogelijk dat de verkoper hier in ook een rol kan spelen.U dient te begrijpen dat Ecovacs een onderzoek zal starten maar daarvoor is het noodzakelijk dat zij alle informatie dient te hebben.Graag verzoeken wij u om dit bij uw client aanhangig te maken opdat zij ons kan informeren per antwoord op dat bericht.Wij hebben geen account bij testaankoop en wij handelen zaken graag rechtstreeks met de eindklant af.Customer By CSS Email () (13/03/2024 21:17) Question Reference 240314-000179 Date Created: 13/03/2024 21:17 Date Last Updated: 15/03/2024 12:30 Status: Solved[---002:008413:15135---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden/test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) Question Reference 240314-000179 Date Created: 13/03/2024 21:17 Date Last Updated: 15/03/2024 12:30 Status: Solved[---002:008413:15135---]

Bemiddeling door Testaankoop 02 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform