Terug

Ecocheques verdwenen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: Monizze

18/10/2023

Beste,Eerder deze maand merkte ik op dat mijn ecocheques van mijn Monizze account verdwenen waren. het bedrag is integraal verdwenen bij een aankoop bij Krëfel op 3/10/2023, vervolgens teruggestort en nadien weer verdwenen. Ik heb zelf echter niets online aangekocht met mijn ecocheques en ook niet bij Krëfel. Na contact met Krëfel zeggen zij dat ze niets kunnen doen omdat er bij hen geen transactie is binnengekomen. Ik heb tevens ook ten allentijde zelf mijn Monizze kaart op zak gehad, het kan dus niet met de kaart betaald zijn. Na contact met Monizze (zowel door mezelf als door mijn werkgever) zeggen ze enkel dat ik mijn wachtwoord moet vernieuwen en dat ik pech gehad heb en naar de politie moet gaan voor aangifte. Na telefonisch contact met de blauwe lijn wer mij ook gezegd dat er voor slechts 250 een dossier kan worden aangemaakt maar dat de kans klein is dat dit gaat worden onderzocht. Ik veronderstel dat het gaat om een datalek bij Monnize want ik heb op elk account een afzondelrijk wacthwoord dus het kan niet zijn dat mijn wacthwoord van een ander platform gebruikt wordt of daar gelekt is. Daarom dat ik dit aan jullie wil melden. Je kijkt niet elke dag in je applicatie van ecocheques, dus misschien zijn er nog wel mensen die dit hebben voorgehad. Hopelijk zijn er geen andere slachtoffers maar mochten ze er toch zijn, wordt dit hopelijk wel onderzocht. Als Tip kreeg ik telefonisch van Monizze nog mee om mijn online betalingen uit te schakelen, wat ik ondertussen gedaan heb, en om mijn wachtwoord te veranderen, wat ik ook gedaan heb.Verder wordt er dus niets met deze klacht gedaan, terwijl er dus langst mijn kant helemaal geen fout gemaakt is. Ontzettend vreemd dat zij hier niet de verantwoordelijkheid voor nemen. Ik zou heel graag een compensatie hebben voor mijn ecocheques

Berichten (1)

Monizze

Naar: J. S.

19/10/2023

Beste,We hebben uw aanvraag goed ontvangen.Uw vraag werd doorgestuurd naar onze collega’s. Zij zullen zodra ze uw aanvraag nagekeken hebben contact met u opnemen.Wij danken u alvast voor uw geduld.Met vriendelijke groeten,MélissaSupport Monizzesupport@monizze.beMonizze, a 100% Belgian company part of the Up Group32 78 05 33 7732 2 891 88 19Avenue Roger Vandendriessche laan,18 1150 BrusselsBelgiumwww.monizze.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform