Terug

Ecocheques overgezet naar nieuwe nooit ontvangen kaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Edenred Belgium

25/08/2022

Beste,Op 2/05/2022 ontving ik van Edenred een herinneringsmail dat mijn ecocheques (€27,52) op 4/05/2022 gingen vervallen.Ik was mijn kaart kwijtgeraakt. Dan heb ik bij Edenred online een supportaanvraag ingediend om de ecocheques te recupereren.De kaart is door Edenred geblokkeerd geworden. De betreffende werkgever moest hiervoor enkele stappen doen bij Edenred om me een nieuwe kaart met de ecocheques te bezorgen.De werkgever Teamtel heeft dit gedaan (email nieuwe kaart in bijlage) en ik zou de kaart per post gaan ontvangen. Ik heb verder nooit een kaart ontvangen.Ik vraag om alsnog de ecocheques via die nieuwe kaart te ontvangen ofwel om het bedrag mij over te schrijven.Mvg, Philippe Vandebeek

Berichten (5)

Edenred Belgium

Naar: P. V.

25/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

Edenred Belgium

Naar: P. V.

25/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

P. V.

Naar: Edenred Belgium

01/09/2022

Het gaat precies om jullie en niet om de klant. Jullie houden mijn €27,52 in jullie Edenredkas.Laat al de zoetgevooisde praat van een ivoren toren er maar af!

Edenred Belgium

Naar: P. V.

01/09/2022

DATA NOT AVAILABLE

Edenred Belgium

Naar: P. V.

06/09/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform