BesteIk schrijf u met betrekking tot mijn recente ervaring met Scarlet, waarin ik mijn ongenoegen wil uiten over de dienstverlening.Twee weken geleden heb ik telefonie, internet en tv bij Scarlet besteld vanwege mijn verhuizing van Vlaanderen naar Wallonië, waar Telenet niet actief is. Bij het plaatsen van de bestelling heb ik expliciet aangegeven dat ik de diensten pas wil laten ingaan op 19 december, de datum van mijn verhuizing.Ik heb telefonisch contact opgenomen met Scarlet om deze specifieke startdatum te bevestigen, en mij werd verzekerd dat dit geen probleem zou zijn. Ook heb ik aangegeven dat ik mijn mobiele nummer wilde behouden via Scarlet Easyswitch, maar dat dit pas geactiveerd moest worden zodra ik de simkaart van Scarlet in gebruik neem, wat niet eerder dan 19 december zou zijn.Tot mijn grote verbazing ontving ik echter bericht dat mijn Telenet nummer was opgezegd, hoewel de afgesproken startdatum nog niet was bereikt en ik de Scarlet simkaart nog niet had ontvangen (deze is naar mijn nieuwe adres gestuurd, waar ik pas op 19 december toegang toe heb). Dit heb ik ook toen gezegd en als ik mij niet vergis ging me mij dan de sim naar mijn huidige adres sturen.De klantendienst vertelde mij dat de enige oplossing nu is om persoonlijk naar een winkel te gaan en een simkaart te kopen. Dit staat haaks op mijn intentie om mijn Telenet bundel te behouden tot aan de verhuizing en pas vanaf 19 december voor Scarlet te betalen. Het feit dat ik zelf naar een winkel moet gaan voor een oplossing is niet acceptabel.Een sim sturen naar mijn huidige adres was ook geen mogelijkheid. Ik kreeg te horen dat het systeem dit niet toe liet.Ik ben zeer teleurgesteld over deze gang van zaken, vooral omdat ik expliciet had gebeld om er zeker van te zijn dat alles pas actief zou worden op 19 december, wat mij toen werd bevestigd. Er werd gezegd dat zolang we de sim niet activeren alles bleef zoals het was. Nu hebben zij zelf het telenet mobiel stop gezet. Momenteel zitten wij zonder mobiele dienst en zonder passende oplossing, aangezien het niet mogelijk is om de sim naar het juiste adres te sturen.Mocht u meer toelichting wensen dan hoor ik het graag, maar mijn bericht naar toekomstige scarlet gebruikers is, doe het niet. Ik wil niemand beschuldigen maar ik vermoed zelf kwaad opzet want de klantendienst zei eerst dat dit niet erg was, gezien Telenet me dan mijn mobiel niet zou factureren en ik enkel hun mobiel ging moeten betalen, maar ik had bij Telenet een bundel en ik weet dus niet wat daar de impact van kan zijn.Als Scarlet niet voor een oplossing zorgt dan ben ik weg van zodra ik kan, en als ik een klacht kan neerleggen graag.Met vriendelijke groet,