Terug

Easy Switch

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

S. E.

Naar: Telenet

13/11/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik was klant bij uw onderneming ik ben overgestapt naar Proximus met de vraag voor volledig over te stappen van Telenet en dat ik expliciet niets meer te maken wil hebben met Telenet Op 02/08/2024 heb ik mijn contract met uw onderneming stopgezet en ben ik overgestapt naar een andere leverancier in het kader van de easy switch. Ik stel echter vast dat u mij nog steeds een dienst factureert, van een Telefoon nr die in gebruik is gebleven terwijl ik gevraagd had om alles dat actief is van bij Telenet om deze over te zetten naar Proximus terwijl ik thans een contract bij een andere leverancier heb lopen. ze eisen de Som van 506,76 die nu opgelopen is naar 550,76 via een incasso bureau van een gsm nr die actief is gebleven bij telenet wanneer ik expliciet had gevraagd aan de verkopers bij Proximus om al mijn diensten over te zetten van Telenet naar Proximus ` waarbij de verkoper bij Proximus mij vertelde dat alles door de Easy switch Automatisch zal gaan en dat ik mij daar geen zorgen hoef voor te maken tegen de einde van de maand augustus ontving ik de fameus factuur van 506,76 euro had toen gebeld vanuit mijn vakantie verblijf naar zowel Telenet als Proximus en beide smeten de verantwoordelijkheid naar elkaar toe ¨Proximus zegt er is iets misgelopen bij Telenet en Telenet verteld identiek hetzelfde Dat er iets is misgelopen bij `Proximus Dat zijn geen manier van werken en klanten hun leven moeilijk maken omdat iemand bij de Providers een fout gemaakt vind ik onaanvaardbaar en dan nog eens een astronomische Som vragen en nog eens dreigen en op een zeer onbeschofte manier mij in de wind laten Deze en andere toekomstige facturen zal ik uiteraard niet betalen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de [X] dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie. Met vriendelijke groet,

Berichten (1)

Telenet

Naar: S. E.

15/11/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-31498085 Beste mijnheer El Ghoul, Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Vriendelijke groeten, Kristof Telenet Mediation Customer Relations © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform