Geachte mevrouw/heer,
Ik was klant bij uw onderneming
ik ben overgestapt naar Proximus
met de vraag voor volledig over te stappen van Telenet
en dat ik expliciet niets meer te maken wil hebben met Telenet
Op 02/08/2024 heb ik mijn contract met uw onderneming stopgezet en ben ik overgestapt naar een andere leverancier in het kader van de easy switch.
Ik stel echter vast dat u mij nog steeds een dienst factureert, van een Telefoon nr die in gebruik is gebleven
terwijl ik gevraagd had om alles dat actief is van bij Telenet om deze over te zetten naar Proximus
terwijl ik thans een contract bij een andere leverancier heb lopen.
ze eisen de Som van 506,76 die nu opgelopen is naar 550,76 via een incasso bureau
van een gsm nr die actief is gebleven bij telenet
wanneer ik expliciet had gevraagd aan de verkopers bij Proximus om al mijn diensten over te zetten van Telenet naar Proximus `
waarbij de verkoper bij Proximus mij vertelde dat alles door de Easy switch Automatisch zal gaan en dat ik mij daar geen zorgen hoef voor te maken
tegen de einde van de maand augustus ontving ik de fameus factuur van 506,76 euro
had toen gebeld vanuit mijn vakantie verblijf naar zowel Telenet als Proximus
en beide smeten de verantwoordelijkheid naar elkaar toe
¨Proximus zegt er is iets misgelopen bij Telenet
en Telenet verteld identiek hetzelfde
Dat er iets is misgelopen bij `Proximus
Dat zijn geen manier van werken en klanten hun leven moeilijk maken omdat iemand bij de Providers een fout gemaakt vind ik onaanvaardbaar
en dan nog eens een astronomische Som vragen
en nog eens dreigen en op een zeer onbeschofte manier mij in de wind laten
Deze en andere toekomstige facturen zal ik uiteraard niet betalen.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk binnen de [X] dagen de nodige rechtzettingen te doen in uw administratie.
Met vriendelijke groet,