Terug

Easy switch NOK

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. N.

Naar: Telenet

27/06/2023

Beste, op 27Mei deed ik via easy switch van proximus mobiel naar telenet mobiel + internet OneUp for 1. Ik ontving alle simkaartjes. Deed de nodige activatie online voor zover dat werkte op hun website die veel te veel moet refreshed worden momenteel. Ik ontving bevestiging activatie Gelieve te wachten tot wanneer uw sim niet meer werkt en dan vervangen met de nieuwe . Ik bleef maar wachten, ik ken hier niets van dus ging ervan uit vanwege het bleef werken dat ik nu op een ongelimmiteerd abbonnement zat. weet dat mijn telenet internet onmiddelijk werkte, dus meer redenen te denken dat alles ok is. NIET DUS. Ik heb zonet nog een proximus aanrekening ontvangen van 164euro terwijl ik reeds een maand voor telenet ook aan het betalen ben. mijn officiele omschakeling is op 22juni. Na eindelijk iemand van telenet aan de lijn te hebben delen ze mee. We kennen dit probleem. Ik moet simpel weg hier eens auto togglen naar manueel en terug en poef, op 1 uurtje werkte alles met de niewe sim. De Telenet persoon die alles voor mij regelde bevestigde nog ja, we weten dat easy switch niet werkt maar ze doen er niets aan. Ongelooflijk. Hoeveel mensen krijgen zo dubbele facturen? Mijn moeder zal er alvast ook 1 van zijn, vanwege ik haar gelijktijdig omschakelde. Voor haar ben ik nu reeds langsgeweest in een telenet centrum, 2 maal gebeld waar ik tot 1 uur telkens de zaken moet uitleggen en het komt niet goed. De mensen die ik nu aan de lijn krijg snappen presies zelf het probleem niet. Ik leg dan uit dat Telenet zelf mij heeft uitgelegd hoe intern alle problemen zijn met hun systeem, telkens probeerd men mij nu af te wimpelen dat ik zelf maar proximus moet bellen en annuleren. Dit is niet meer normaal. Ik probeerde nu in te loggen bij proximus voor details factuur maar het lukt niet. Kan het dat mijn account weg is bij hun? Ik probeer later opnieuw. ik ben te mailen of te bellen

Berichten (3)

Telenet

Naar: J. N.

28/06/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=kTPs23nWHM3UrL4qker_TjMXyHcc5U%2Bv3U_FUawM2ioLY1cp2vLUg8pJue9QMFXj8zQ%2BX4MmZpZ3hkbpmwofA8P4hVPkk7

J. N.

Naar: Telenet

28/06/2023

Hoe willen jullie dat ik wat lees?

J. N.

Naar: Telenet

01/07/2023

Ik wacht nog steeds op antwoord. Die link komt nergens uit.Graag asap respons


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform